S E C T I O N S

-  1: Wat is er mis?
-  2: Gemeengoed
-  3: Methodiek
-  4: Technologie
-  5: Maak de media
-  6: Extra
-  7: Links

A R T I C L E S

-  Propaganda-machine
-  Filter 1: Eigendom
-  Gigantjes
-  Filter 2: Advertenties
-  Filter 3: Sourcing the media
-  Hearts and minds
-  Filter 4: FLAK
-  Filter 5: Anti-communisme
-  Factor 6: Ten oorlog

Filter 2: Advertenties

 
 


Wij, consumenten, betalen om misleid te worden. We bekostigen advertenties en reclame. Maar wie eet het meest uit de reclameruif? De media met een koopkrachtig publiek. Media met minder rijke (of arme) lezers en kijkers worden door het reclamesysteem gediscrimineerd. Advertenties vormen de tweede Propaganda-Filter.

 
 

IN DIT ARTIKEL: License to Kill // Punk Radio // Zuurstof? My Ass! // Opnieuw: deregulering // Fluff // Uitzuivering // Onderzoek? // Big business //


links DeWereldMorgen.be | GetBasic
supporters éditions epo uitgeverij | fonds pascal decroos
contact han | raf | bruno
website based on a design by red kitten

Creative Commons License